Pár tipů pro budování dobrého jména zaměstnavatele

Budování dobrého jména zaměstnavatele nebo zaměstnavatelské značky vždy vyžaduje a bude vyžadovat úsilí. Vhodné chování a firemní kultura, musí jít ruku v ruce s poselstvím Vaší značky. To co musíte především udělat, je začít vyprávět příběh svého podnikání. Pokud je Váš příběh reálný a je pravdivý, lidé ve Vás mohou začít věřit. Téma budování znač…

Celý článek: https://www.kmosek.com/par-tipu-pro-budovani-dobreho-jmena-zamestnavatele/?feed_id=32346&_unique_id=627dbd9cdd1ba

#Personálnímarketing
#jménozaměstnavatele #Offlinemédia #Onlinemédia #Zaměstnaneckáznačka

Autor: Petr Kmošek

Náborový inzerát? Ptáte se jak na to? Jednoduše a přehledně zde!

Napsání úspěšného pracovního inzerátu je pro každého personalistu veledůležitým úkolem. Chcete-li oslovit co nejvíce potenciálních žadatelů o práci, musíte vědět jak na to a věřte, že to začíná právě u náborového inzerátu. Vaše námaha se musí vyplatit, ale je dobré vědět jak na to.

Nahlédněte do několika základních principů psaní reklamy náborov…

Celý článek: https://www.kmosek.com/naborovy-inzerat-ptate-se-jak-na-to-jednoduse-a-prehledne-zde/?feed_id=32241&_unique_id=627c759805b5c

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing
#Inzercepráce #Náborzaměstnanců #Náborováinzerce #Náborovýinzerát

Autor: Petr Kmošek

Proč nábor zaměstnanců bez personálního marketingu nezvládnete?

Vzhledem k tomu, že se trh práce již delší dobu zahřívá, vzniká zde nové pole působnosti pro další služby, které lákají reklamní agentury k přidání další položky na seznam s názvem: „Personální marketing“. Za poslední rok, je jich snad více než tomu bylo v letech přechozích.  Možná to může být tím, že neuspěly ve standardním marketingu, tak se pouš…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-nabor-zamestnancu-bez-personalniho-marketingu-nezvladnete/?feed_id=32126&_unique_id=627b1ca3415e1

#Personálnímarketing
#HRmarketing #Humanresourcemarketing #Marketing #Náborzaměstnanců #Personálnímarketing #PersonnelMarketing

Autor: Petr Kmošek

Hledání zaměstnanců: Náborové trendy pro rok 2017

Prvním trendem je snaha o maximální zrychlení procesu mezi kandidátem a samotným náborem. Pro tyto účely je patrná tendence interaktivní online komunikace, živý přenos, online interview, chat a jeho velký nárůst.
Hledání zaměstnanců: Náborové trendy
Další trendem je směrování komunikace spojené s nabídkou inzerce a aktivit kandidáta. Využívání sb…

Celý článek: https://www.kmosek.com/hledani-zamestnancu-naborove-trendy-pro-rok-2017/?feed_id=32012&_unique_id=6279c498a11bb

#Personálnímarketing
#Hledánízaměstnanců #Náborovétrendy

Autor: Petr Kmošek

Obsah vítězí! Obsahový marketing pro nábor nových zaměstnanců?

Většina inzertních portálů, ale i kariérních stránek dnes bohužel obstarává pouze „Nízko visící ovoce“, a to kandidáty, kteří chtějí aktivně reagovat na pracovní inzerci. Portály spoléhají ve vyhledávání konkrétních značek, klíčových slov inzercí práce a reklam a doufají, že se kandidáti aktivně zapojí do této hry, ale s tím je konec. Doba se změni…

Celý článek: https://www.kmosek.com/obsah-vitezi-obsahovy-marketing-pro-nabor-novych-zamestnancu/?feed_id=31898&_unique_id=6278730406054

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing
#Atraktivitaobsahu #Obsahovýmarketing

Autor: Petr Kmošek

3 osvědčené tipy pro váš personální marketing

Personální marketing už není horkou novinkou posledních měsíců, ale zcela etablovanou a dynamicky se rozvíjející marketingovou disciplínou. Často bývá zaměňován s HR marketingem nebo náborovým marketingem a někdy i chybně s employer brandingem. Personální marketing je dnes strategií a taktikou, kterou organizace používá, aby uměla efektivně využíva…

Celý článek: https://www.kmosek.com/3-osvedcene-tipy-pro-vas-personalni-marketing/?feed_id=31783&_unique_id=62771a6052a3f

#Personálnímarketing
#Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Jak na poutavé inzeráty práce? Kreativita v pracovní inzerci…

Dnes bych Vám rád představil pár zajímavých marketingových kampaní, s cílem upoutat pozornost kandidáta na pracovní inzerci. Představím Vám pouze ty „nejkreativnější“ pracovní inzeráty. Pracovní inzeráty nemusí vždy zaujmout uchazeče, protože jsou často nevýrazné a nezajímavé, ale to můžete jednoduše změnit.
Jak na kreativní inzerát?
Některé firm…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-poutave-inzeraty-prace-kreativita-v-pracovni-inzerci/?feed_id=31669&_unique_id=6275c6896d138

#Personálnímarketing
#Interátypráce #Inzerátnapráci #Kreativitavpracovníinzerci #Kreativníinzerát #Kreativníinzerce #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Průvodce: Hledání pasivních kandidátů na trhu práce

Pasivní kandidát je někdo, kdo je v současné době zaměstnán, ale je vnitřně stále otevřen pracovní příležitosti. Tak proč hledat někoho, kdo nyní aktivně nehledá novo práci? V roce 2015 realizovala profesionální síť LinkedIn analýzu, z které vyplynulo zjištění, že celých 85 % uživatelů této sítě, by bylo ochotno zvážit nabídnutou pracovní nabídku. …

Celý článek: https://www.kmosek.com/pruvodce-hledani-pasivnich-kandidatu-na-trhu-prace/?feed_id=31555&_unique_id=627474fe6c43f

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing
#pasivníkandidát #Pasivníkandidáti

Autor: Petr Kmošek

Od náborového marketingu po marketingovou značku zaměstnavatele

Náborem se zabývám od získání mé licence od MPSV v roce 2010. Za tu dobu se tato oblast poměrně významně posunula. Začínalo se s požadavkem na pokrytí otevřeného pracovního místa až do dnešní doby, kdy je nábor poměrně komplexní záležitost s propadem až do firemní kultury a dalších oblastí organizace. Je proto čím dál těžší bez souhry napříč organi…

Celý článek: https://www.kmosek.com/od-naboroveho-marketingu-po-marketingovou-znacku-zamestnavatele/?feed_id=31440&_unique_id=6273227fb3ff6

#Personálníagentura #Personálnímarketing
#Marketingováznačkazaměstnavatele #Náborzaměstnanců #Náborovýmarketing #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Náborové video na YouTube?

Dnes je stále více inovativních způsobů, jak získat špičkové kandidáty. Sociální média se stala klíčovou součástí náborového puzzle, ale většina z nás se stále drží Facebooku, Twitteru nebo LinkedInu. Zapomínáme na velký počet dalších sociálních sítí, v současné době se jedná o nevyužitý potenciál. Youtube je sociální kanál, kterému náboráři věnují…

Celý článek: https://www.kmosek.com/naborove-video-na-youtube/?feed_id=31326&_unique_id=6271cd9d95963

#Náboravýběrzaměstnanců #Personálnímarketing
#Náborovévideo #YouTubeanábor

Autor: Petr Kmošek