Proč je tento rok rokem personálního marketingu?

Bez moderních marketingových nástrojů, si dnes již úspěšný nábor nedokážeme ani představit. Pozice náboráře se posouvá do role obchodníka a marketéra. Nahlédněte s námi na zajímavou infografiku na téma o personálním marketingu.
Rok personálního marketingu

90% specialistů v personalistice souhlasí s tvrzením, že silná zaměstnanecká značka je m…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-je-rok-2016-rokem-personalniho-marketingu/?feed_id=49186&_unique_id=6332b12e3f2cf

#Personálnímarketing|HRmarketing
#GrafikaaInfografika #HRmarketing #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Obsah vítězí! Obsahový marketing pro nábor nových zaměstnanců?

Většina inzertních portálů, ale i kariérních stránek dnes bohužel obstarává pouze „Nízko visící ovoce“, a to kandidáty, kteří chtějí aktivně reagovat na pracovní inzerci. Portály spoléhají ve vyhledávání konkrétních značek, klíčových slov inzercí práce a reklam a doufají, že se kandidáti aktivně zapojí do této hry, ale s tím je konec. Doba se změni…

Celý článek: https://www.kmosek.com/obsah-vitezi-obsahovy-marketing-pro-nabor-novych-zamestnancu/?feed_id=49093&_unique_id=63315f6f453b1

#Náborzaměstnanců|Recruitment #Personálnímarketing|HRmarketing
#Atraktivitaobsahu #Obsahovýmarketing

Autor: Petr Kmošek

5 klíčových chyb inzerce práce

Asi jako každý náborář, jsem měl možnost vidět, ale i zpracovávat tisíce pracovních nabídek, během své praxe. V rámci mé služby auditu mám také možnost náhledu na pracovní inzeráty, ale i náborové reklamy, které jsem měl možnost u klientů vidět. Celá oblast náboru vyžaduje čím dál více znalostí o principech marketingu, ale i obchodu, a to je také d…

Celý článek: https://www.kmosek.com/5-klicovych-chyb-inzerce-prace/?feed_id=48951&_unique_id=63300dbeb78a5

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Chybyinzercepráce #Chybyvnáboru #Inzercepráce #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Jak na úspěšný náborový marketing v praxi?

Jste ti, co jen vystřelí svůj inzerát a čekají na reakci uchazečů nebo patříte k těm, kteří hledají ta správná místa a kanály a pak vystřelí své sdělení?
Náborový marketing
Náborový marketing je termín, který je stále více zmiňován v souvislosti s aktuální situací na trhu práce. Pojďme se společně podívat na to, co vše tento termín obsahuje. Mark…

Celý článek: https://www.kmosek.com/co-je-to-naborovy-marketing/?feed_id=48837&_unique_id=632ebc2a38103

#Náborzaměstnanců|Recruitment #Personálníagentura|HRrecruitmentagency #Personálnímarketing|HRmarketing #Značkazaměstnavatele|Employerbrand
#Marketingvnáboru #Náborovýmarketing #Recruitmentmarketing

Autor: Petr Kmošek

10 tipů pro přilákání Vašich uchazečů ze sociálních sítí

Pár rad a tipů, jak být atraktivní pro Vaše uchazeče na sociálních sítích. 10 tipů jak být úspěšnější na sociálních sítích ve zkratce.

Začneme Vaším domácím úkolem, v kterém musíte zjistit, kdo je Vaše cílová skupina.
Ujistěte se, že váš titulek, Vaše sdělení říká lidem to, co děláte – čím méně záhadné, tím lépe.
Snažte se mít vhodný obr…

Celý článek: https://www.kmosek.com/10-tipu-pro-prilakani-vasich-uchazecu-ze-socialnich-siti/?feed_id=48724&_unique_id=632d6a25075fa

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Náborsociálnísítě #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Jak ovládáte svůj employer brand a employer branding?

Ano, termín „Employer Brand“ není v České republice tak zakořeněn, sice se to postupně mění, ale přesto je to termín, se kterým musí dnes každé personální oddělení počítat. Řada firem dělá employer branding jako svůj klasický marketing produktů nebo služeb a to je chybný postup.

Přečtěte si také: 10 věcí, které musíte o employer brandingu vědět!…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-ovladate-svuj-employer-branding/?feed_id=48612&_unique_id=632c1852dc265

#Personálnímarketing|HRmarketing #Značkazaměstnavatele|Employerbrand
#EmployerBranding #Zaměstnaneckáznačka #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Šeptanda vládne HR marketingu. Co o vás říkají vaši zaměstnanci?

Nepochybně všichni víme, že to, co je podáno slovně je nejvlivnější formou sdělení a pokud se navíc týká značky zaměstnavatele má zásadní význam pro vnímání a rozhodování kandidáta. Lidé mnohem pravděpodobněji důvěřují doporučením přátel a známých než reklamním kampaním, pracovním bannerům anebo placeným PR článkům a zprávám. Ve věku sociálních méd…

Celý článek: https://www.kmosek.com/word-of-mouth-hr-marketing/?feed_id=48495&_unique_id=632ac6bb0a3a8

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Firemníkomunikace #HRmarketing #Personálnímarketing #Wordofmouth #WordofMouthmarketing

Autor: Petr Kmošek

Jak na poutavé inzeráty práce? Kreativita v pracovní inzerci…

Dnes bych Vám rád představil pár zajímavých marketingových kampaní, s cílem upoutat pozornost kandidáta na pracovní inzerci. Představím Vám pouze ty „nejkreativnější“ pracovní inzeráty. Pracovní inzeráty nemusí vždy zaujmout uchazeče, protože jsou často nevýrazné a nezajímavé, ale to můžete jednoduše změnit.
Jak na kreativní inzerát?
Některé firm…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-poutave-inzeraty-prace-kreativita-v-pracovni-inzerci/?feed_id=48379&_unique_id=6329751480e4d

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Interátypráce #Inzerátnapráci #Kreativitavpracovníinzerci #Kreativníinzerát #Kreativníinzerce #Pracovníinzerce

Autor: Petr Kmošek

Od náborového marketingu po marketingovou značku zaměstnavatele

Náborem se zabývám od získání mé licence od MPSV v roce 2010. Za tu dobu se tato oblast poměrně významně posunula. Začínalo se s požadavkem na pokrytí otevřeného pracovního místa až do dnešní doby, kdy je nábor poměrně komplexní záležitost s propadem až do firemní kultury a dalších oblastí organizace. Je proto čím dál těžší bez souhry napříč organi…

Celý článek: https://www.kmosek.com/od-naboroveho-marketingu-po-marketingovou-znacku-zamestnavatele/?feed_id=48264&_unique_id=632823916468b

#Personálníagentura|HRrecruitmentagency #Personálnímarketing|HRmarketing
#Marketingováznačkazaměstnavatele #Náborzaměstnanců #Náborovýmarketing #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek

Kariérní stránky nebo sociální média. Kdo vyhraje?

Nejnovější aktuální výzkum demonstruje nejen rostoucí preferenci mobilních zařízení v oblasti hledání zaměstnání a shromažďování informací, ale také rostoucí význam cíleného poradenství a poradenství pro uchazeče o zaměstnání v počátcích jejich kariéry, čemuž jsem rád, protože i karierní poradenství a koučink kultivují pracovní prostředí. Dnešní ge…

Celý článek: https://www.kmosek.com/karierni-stranky-nebo-socialni-media-kdo-vyhraje/?feed_id=48147&_unique_id=6326d1f9074c3

#Personálnímarketing|HRmarketing
#Careersite #Kariérnístránka #Kariérnístránky #Tvorbakariérnístránky

Autor: Petr Kmošek