Personální marketing a strategie vašeho náboru

Asi již tušíte, že se nábor výrazně změnil? Pryč jsou dny, kdy jste umístili inzerát a připravili se na smršť životopisů. Dnešní náboráři mají lepší a sofistikovanější technologie, ale máme je vůbec na co využít?

Pojďme si něco ujasnit, umístění neobvyklého a zábavného popisu práce je daleko od použití personálního marketingu a strategie náboru….

Celý článek: https://www.kmosek.com/personalni-marketing-a-strategie-vaseho-naboru/?feed_id=37594&_unique_id=62b58c111b4ae

#Personálnímarketing
#HRmarketing #Personálnímarketing #Personelmarketing

Autor: Petr Kmošek

Proč je tento rok rokem personálního marketingu?

Bez moderních marketingových nástrojů, si dnes již úspěšný nábor nedokážeme ani představit. Pozice náboráře se posouvá do role obchodníka a marketéra. Nahlédněte s námi na zajímavou infografiku na téma o personálním marketingu.
Rok personálního marketingu

90% specialistů v personalistice souhlasí s tvrzením, že silná zaměstnanecká značka je m…

Celý článek: https://www.kmosek.com/proc-je-rok-2016-rokem-personalniho-marketingu/?feed_id=37500&_unique_id=62b439b6a088d

#Personálnímarketing
#GrafikaaInfografika #HRmarketing #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Vyprávění příběhů v personálním marketingu funguje!

Je zde snad někdo, kdo nemá rád dobrý příběh? Lidé jsou už trochu unaveni sledováním prezentací v PowerPointu a bannerů, lidé chtějí emoce a vyprávění příběhů. V personálním marketingu toto funguje vždy skvěle. Tím, že nasloucháme a pamatujeme si poutavé příběhy a situace. Toto je to, čím se tyto rezonující příběhy odlišují od ostatních.
Vyprávění…

Celý článek: https://www.kmosek.com/vypraveni-pribehu-v-personalnim-marketingu-funguje/?feed_id=37404&_unique_id=62b2e5a89746c

#Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Firemníznačka #Personálníznačka #Storytelling #UPS #Vyprávěnípříběhůvpersonálnímmarketingu

Autor: Petr Kmošek

Personální marketing a obsah. Proč a jak s ním pracovat?

Není pochyb o tom, že obsahový marketing je neuvěřitelně silný nástroj, který dokazuje, že prokazatelně zvyšuje úsilí firemního náboru.
Personální marketing a obsahový marketing
Svůj personální marketing komunikujte obsahově správně a na více kanálech. Přilákejte kvalitní kandidáty dobrým obsahem, přítomností vaší značky nebo efektivní marketingo…

Celý článek: https://www.kmosek.com/personalni-marketing-a-obsah-proc-a-jak-s-nim-pracovat/?feed_id=37309&_unique_id=62b1940c4ee3c

#Personálnímarketing
#Obsahovýmarketing #Personálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Fotografie a kariérní stránky, jak jste na tom?

Společnost Adobe přišla s poněkud unikátním způsobem, jak prezentovat svou službu obrázků z fotobanky zdarma (royalty-free images). Aby Adobe podpořila svůj brand a způsob, jak tento obchod tvoří a čím se odlišuje od své konkurence, vytvořila tuto zajímavou modelingovou kampaň. Některé obrázky z potisku těchto triček naleznete na nejrůznějších webe…

Celý článek: https://www.kmosek.com/fotografie-a-karierni-stranky-jak-jste-na-tom/?feed_id=37214&_unique_id=62b042747af59

#Personálnímarketing
#Careersites #Fotobanky #Fotografie #Kariérnístránky #royaltyfreeimages

Autor: Petr Kmošek

Náborová videa a YouTube fungují, máme důkaz!

YouTube je třetím nejvíce vytíženým portálem na světě, soupeřící se svým Googlem a konkurentem Facebookem, dle aktuálních metrik portálu Alexa. Možná vás překvapí, ale YouTube je druhý největší vyhledávač. V roce 2011 měl YouTube více než 1 bilion shlédnutí, to je skoro 140 zhlédnutí na každého člověka na naší planetě. Tímto tempem se stane YouTube…

Celý článek: https://www.kmosek.com/naborova-videa-a-youtube-funguji-mame-dukaz/?feed_id=37062&_unique_id=62aee9c4586b4

#Personálnímarketing
#Náborovévideo #YouTube

Autor: Petr Kmošek

10 tipů jak optimalizovat Váš nábor na sociálních sítích

Sociální nábor neboli social recrutiment, může znásobit dopad na Váš nábor celkově. Týká se i Vašeho úsilí o posílení Vaší personální značky. Je to také skvělý způsob, jak komunikovat s kandidáty.
Social recruitment
Sociální kanály umožňují pěstovat diskuzi a komunikaci celkově. Ujistěte se, že Vaše kariérní stránky jsou na správném místě a máte …

Celý článek: https://www.kmosek.com/10-tipu-jak-optimalizovat-vas-nabor-na-socialnich-sitich/?feed_id=36913&_unique_id=62ad97f709d23

#Personálnímarketing
#Nábornasociálníchsítích #Socialrecruitment

Autor: Petr Kmošek

Seo tipy pro personální marketing v roce 2016

Jak na optimalizované kariérní stránky nebo celou SEO koncepci a optimalizaci personálně marketingové online komunikace? Nahlédněte do infografiky.
SEO tipy pro váš personální marketing

Celý článek: https://www.kmosek.com/seo-tipy-pro-personalni-marketing-v-roce-2016/?feed_id=36757&_unique_id=62ac447b8f541

#Personálnímarketing
#GrafikaaInfografika #HRmarketing #Personálnímarketing #SEOtipyprovášpersonálnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Tahák: Jak na sociální média v roce 2017? Kdy a co publikovat?

V současné době lidé sdílejí 1,3 miliónů sdělení, a to každou minutu na Facebooku nebo Twitteru a získávají tak pět krát vyšší angažovanost příspěvku. Netřeba připomínat, že sociální média se neustále mění a je těžké být stále ne vrcholu, když se všechny změny odehrávají rychlostí blesku. Naštěstí jsou tu nástroje, blogy a infografiky, které nám to…

Celý článek: https://www.kmosek.com/tahak-jak-na-socialni-media-v-roce-2017-kdy-a-co-publikovat/?feed_id=36606&_unique_id=62aaf21fa0ba4

#Personálnímarketing
#sociálnímédia #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Od náborového marketingu po marketingovou značku zaměstnavatele

Náborem se zabývám od získání mé licence od MPSV v roce 2010. Za tu dobu se tato oblast poměrně významně posunula. Začínalo se s požadavkem na pokrytí otevřeného pracovního místa až do dnešní doby, kdy je nábor poměrně komplexní záležitost s propadem až do firemní kultury a dalších oblastí organizace. Je proto čím dál těžší bez souhry napříč organi…

Celý článek: https://www.kmosek.com/od-naboroveho-marketingu-po-marketingovou-znacku-zamestnavatele/?feed_id=36456&_unique_id=62a99edfcc9d8

#Personálníagentura #Personálnímarketing
#Marketingováznačkazaměstnavatele #Náborzaměstnanců #Náborovýmarketing #Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele

Autor: Petr Kmošek